۱- زمانتان را بازبینی کنید
اولین گام در مدیریت زمان جایی است کهبه آنچه واقعا انجام می دهید پی ببرید. ممکن است فکر کنید برای ارسال ایمیل فقط ۳۰دقیقه کافی است، اما در حقیقت این کار یک ساعت از روزتان را به خود اختصاص می دهد.
ساده ترین راه برای اداره کردن زمانتاندانلود برنامه هایی مانند Smarter Time یا Togglاست. برای تمام کارهایی که در طول هفته انجام می دهید، می تواند مفید باشد. از اینپس گزارش کاملی دارید تا متوجه شوید چگونه وقتتان را از دست داده اید. سپس بااستفاده از اطلاعاتی که دارید می توانید وقتتان را تنظیم کنید.
سن مناسب فرستادن کودک به مهدکودک
زمان ,انجام ,دارید ,مدیریت ,وقتتان ,زمانتان ,مدیریت زمان ,وقتتان را ,انجام می ,تواند مفید ,مفید باشد
درباره این سایت